Ta naše holka mi dělá pořád větší a větší radost :))

17.06.2011 23:47

17.5. jsme jeli na rentgen kyčlí do Hradce králové a spojili si to s příjemným výletem. Jela jsem já, maminka a táta . Docela jsem se obávala cesty, protože Qwiny nemá ráda dlouhé jízdy autem. Chudinka už nesměla dostat večeři, tak byla pořádně vyhládlá a koukala co by kde snědla. Koukala smutně, ale měli jsme zákaz jí cokoliv dát, tak mohla koukat jak chtěla a stejně nic nedostala. Před cestou dostala Kinedril a celou cestu hezky zaspala. 

Když jsme přijeli do Hradce zašli jsme na výborný oběd do restaurace, kde se Qwiny chovala ukázkově. Je to prostě společenský pes :-) 
Udělali jsme si také malou procházku po okolí.,ale já byla čím dál nervoznější z blížícího se zákroku, že jsem byla celá zelená a chtěla jsem, abychom to už měli za sebou. 
Na veterině byli moc příjemný, jak sestřičky, tak pan doktor.Qwiny dostala injekci a hezky usnula. U rentgenu jsem mohla být, tak jsem dostala za úkol držet přední tlapky a tahat za ně. Rentgen trval jenom jenom pár minut a pak dostala dostala znova injekci na probrání a pan doktor šel vyhodnotit výsledky. 
Když už byla Qwiny probraná pan doktor už měl výsledky a já byla děsně zvědavá. 
Oznámil mi, že Qwintia Eimi z Gipova má DKK 0/0!!! Byla jsem ohromně šťastná, že má Qwiny úplně zdravé kyčle! 
A tak jsme jeli vesele, radostně domů:D