Po dlouhé době jsem se znova dostala k napsání toho co se u nás pořád děje…

28.09.2011 23:37

Prázdniny jsou už bohužel pryč… a znova mi začala škola…
Prázdniny jsme si s Qwinečkou náramně užily . Hned začátkem prázdnin jsme jeli s kamarádkou Bárou a jejím psem Badem na Slapy, kde se Qwiny konečně naučila pořádně plavat a s Badíkem se pořádně vyřádili . Doma jsme se dlouho nezdrželi a jeli jsme s maminkou a našimi kamarádkami do Krkokonoš, kde jsme dělali obrovské tůry… Tam si Qwinečka vyzkoušela Dogtrek a řekla bych, že se jí to líbilo. Trénovali jsme stopy na krásné horské louce…s výhledem na hory ( Kotel, Zlaté návrší…) Setkali jsme se také s kamarádkou Kamčou a její chodskou slečnou Meguškou, se kterou si Qwiny padla do noty… 
Poté jsme jeli na psí tábor, kde jsme vstávali brzy ráno na stopy, dopoledne trénovali poslušnost a v podvečer chodili na obrany.
Měli jsme tam hodně teplé počasí… tak jsme byli rádi, že tam je rybník, kde se mohli psi vykoupat a trochu osvěžit…Já i Qwinečka jsme si to tam moc užili! Byl tam výborný kolektiv. Jsem velmi vděčná, že jsem měla tu možnost všechny ty bezva lidi s jejich pejskama poznat! 
Po táboře jsme se jeli podívat na Cacit v Dobříši, kde jsme byli obě fascinované co ti psi dokážou… zřejmě jsem byla víc fascinovaná než Qwinečka . Můj cíl je- jednou se tam dostat taky 
V srpnu jsme se zúčastnili Klubové výstavy Chodských psů v Soběšíně… kde jsme potkali milé „choďáčkaře“ které vždy ráda vidím a ráda si s nimi povídám a Qwiny si může pohrát s velkou smečkou pejsků . 
O týden později jsme se zúčastnili svodu, kde nebyla Qwiny uznána chovnou… kvůli podkusu… Byla jsem zklamaná, ale co dá dělat.. život jde dál a milovat jí budu i přes to…
Zbytek prázdnin jsme už strávili na cvičáku… kde trénujeme na zkoušku BH a na podzim jsme přihlášený na pár závodů… tak uvidíme jak se nám tam bude dařit.